سلام دوستان
دوستاني که الان سال اول دبيرستان رو مي خونيد و دغدغهء انتخاب رشته رو داريد و در اين بين اسمي از رشتهء معماري به گو شتون رسيده و ته استعدادي هم در خودتون تو اين رشته مي بينيد و کاملآ مشتاقيد که بيشتر از اون سر در بياريد تا با ديد روشن تر و وسيع تري اين رشته رو انتخاب کنيد.
اميدوارم بتونم کمکتون کنم..........
اول از اينکه بسياري از دوستان هم سن و سال شما از من در مورد درس هايي که تو اين رشته قراره بخونيد مي پرسن در اينجا من به معرفي اونا مي پردازم :

برای دریافت کامل مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید:![]()
ما را در سایت ايده معماري دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129